• Моніторинг якості освіти за 2018 - 2019 навчальний рік.

  •          Практичним кроком у розв´язанні завдання річного плану стало поповнення пізнавально-інтелектуальних центрів груп новими дидактичними посібниками пізнавальної спрямованості,посібниками з основних сфер життєдіяльності Базової програми розвитку дитини дошкільного віку « Українське дошкілля».

    Освітні завдання, що ставились на 2018-2019 навчальний рік виконані, проаналізовані на педагогічних радах з педагогічним колективом ЗДО, виробничих нарадах, нарадах при завідувачу. Розроблені конкретні рекомендації з кожного розділу, проведені консультації та співбесіди з працівниками та батьками з метою удосконалення,доповнення змісту даного розділу.

    За навчальний рік  згідно з річним планом було організовано і проведено заходи щодо початку та закінчення навчального року;успішно проведені традиційні свята дитячого садочка.

    Велика увага приділялась обліку дітей дошкільного віку та охопленню їх  суспільним дошкільним виховання (систематично здійснювався соціально – педагогічний патронат,був відкритий консульпункт по підготовці дітей до школи).

    Діти  молодшого дошкільного віку засвоїли правила особистої гігієни, набули навичок самообслуговування, пройшов розвиток сенсорики дітей, діти засвоїли основні кольори, назви овочів, фруктів. Рівень засвоєння програми з розвитку мовлення має такі показники:

    • високого рівня збільшилось у середньому на 8%.
    • достатнього рівня збільшилось на 5%.

    Показники з ознайомлення з довкіллям також набули змін – рівень засвоєння програмового матеріалу підвищився в середньому на 15%. Більшість дітей з низьким рівнем  логіко-математичної компетентності виявили середній рівень.

    Заслуговують на увагу якісні показники оволодіння дітьми основними рухами з фізичної культури-порівняно з показниками попереднього року в групі підвищився загальний рівень оволодіння основними рухами на 10%.

           У підгрупі  старшого дошкільного віку діти  ознайомлені з елементами грамоти, мають навички оволодіння письмом, здобули певні уявлення з мовленнєвого розвитку, формування початкових математичних уявлень, засвоїли вміння і навички на заняттях із зображувальної діяльності.

              Порівняно з попереднім навчальним роком,підвищився рівень засвоєння програмового матеріалу з математики, а дітей середнього рівня розвитку збільшилось на 4%,високого рівня – на 6%.

    Проте варто вказати на деякі недоліки, які спостерігаються як на відкритих, так і на щоденних заняттях:

    • відсутність системи у здійсненні індивідуального підходу;
    • потребує подальшого вдосконалення робота з мовленнєвого розвитку;
    • недосконале відпрацювання навичок з основних рухів.

    Результати обстеження рівня розвитку вихованців закладу за минулий навчальний рік свідчить ,що педагогічний колектив на достатньому рівні виконує завдання, висунуті Державною базовою програмою та нормативними документами.                                   

              Обстеження стану готовності дітей до шкільного навчання показало,що діти – випускники мають : на достатньому рівні (60%) розвинуті психічні процеси, добрі потенційні можливості щодо розвитку пізнавальних процесів; достатній (49%) і середній (45%) рівні працездатності; достатній (38%) і середній (60%) рівні розумової активності; сформовані навички навчальної діяльності (90%), діти мають достатній і середній рівні саморегуляції і самостійності, вміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді та відповіді однолітків; на достатньому рівні розвинуті дії мислення. Випускники ЗДО підготовлені до навчання в школі, пройшли соціальну адаптацію, у них сформована життєва компетентність відповідного віку.

            Належне місце в роботі дошкільного закладу займає співпраця із Семидубським ліцеєм. Позитивна взаємодія вчителів та вихователів обумовлена організацією спільних методичних заходів із використанням інтерактивних форм роботи. Зусиллями педагогів школи та дошкільного закладу організовані такі заходи,як: свято Першого дзвоника, свято Миколая,яке стало цьогоріч визначним тому що ЗДО запрацював на цілоденне перебування, різдвяні розваги, були організовані екскурсії дітей, а саме: по школі (жовтень – травень), бібліотеку (лютий). Така робота сприяє позитивній адаптації старших дошкільників до школи.