У садочку нашім зранку,

Чути музику і спів.

Це працюють музиканти

Танцюють і навчають малюків.

Музкерівник:

Лаба Олена Юріївна

Творчі, енергійні, завзяті,

З ними весело і в будні і свята.

 

 

Музика, як казка, музика — жива.

І не треба серцю будь-які слова.

В музиці — найвищі ніжні почуття.

В ній любов і туга, та саме життя.

Музика, як море, то штормить, то ні.

Там знаходить серце рятівні вогні.

Музика, як сонце, гріє нам серця,

Їй нема початку і нема кінця.

І чого не зможеш словом досягти,

В музиці розкажеш щиру правду ти.

 

Зовнішній вигляд дітей на музичних заняттях

Музичне заняття в дитячому садку проводиться два рази на тиждень у кожній групі. У ці дні діти приходять в музичний зал, де все приготовлено для успішного проведення музичного заняття.
Для того, щоб дитина могла вільно рухатися під час виконання вправ, танців необхідно відповідне взуття. Перш за все, воно повинно бути фіксоване. Наприклад, чешки або сандалі. І зовсім неприпустимо, щоб дитина була в кімнатних тапочках, «сланцях» або просто в «шльопанцях».
На музичних заняттях ми привчаємо дітей бачити гарне, пробуджуємо інтерес до навколишнього світу і його краси. А як же це зробити, якщо наші дівчатка приходять на заняття неохайні, а хлопчики в пом'ятому одязі? Дуже важливо, щоб дівчатка були одягнені в спідниці, тому, що інакше їм просто не вдається поставити руки на спідницю під час танців. Це призведе до того, що у них з'явиться звичка тримати руки в повітрі, навіть коли вони будуть у спідниці або платті на святі. Хлопчики перед початком заняття обов'язково повинні добре заправити сорочки в штани, щоб виглядати естетично.

Ми дуже просимо Вас, дорогі батьки, одягайте дітей по сезону. Слідкуйте за акуратністю їх зовнішнього вигляду.

Мета діяльності музичного керівника :

1. Розвивати музичні здібності дітей ( музикальність, музичну пам’ять, слух, уяву, відчуття ритму )

2. Сприяти розширенню уяви про навколишній світ.

3. Вчити дітей емоційно реагувати на музику.

4. Виховувати здатність сприймати, відчувати і розуміти музичний твір, розвивати творчі здібності дошкільнят.

5. Виховувати любов до мистецтва.

6. Пробуджувати творчу активність.

Основні завдання музичного керівника:

1. Навчити дітей необхідним вокально-хоровим навичкам.

2. Виразно і емоційно передавати настрій і характер пісень.

3. Навчити правильно брати дихання, інтонувати мелодію.

4. Виконувати основні музично-ритмічні рухи.

5. Ритмічно грати на музичних інструментах, імпровізувати, фантазувати.

6. Відчувати і розуміти музику.

7. Розвивати музикальність( розвивати слух, пам’ять, мислення )

8. Ознайомити дітей з нотною грамотою.

9. Викликати бажання рухатися під музику.

10. Заохочувати і зацікавлювати дітей до музичного мистецтва.